Ulica sv. Mateja 70/a, 10000 Zagreb

Socijalna skrb

Opis socijalnog sektora
socijalni sektor je pod ingerencijom Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike. Radi se o velikom, izazovnom i dinamičnom sustavu u kojem je zaposlen velik broj socijalnih pedagoga koji rade  na preventivnim, tretmanskim i posttretmanskim aktivnostima.

Nevena Barišić

Nevena Barišić  diplomirala je 2013. godine nakon čega se zapošljava  u školstvu gdje radi nekoliko godina. Svoje zanimanje vidi kao jedini logičan izbor za sebe. Privlače je  različite teme i područja kako u poslu tako i u životu. Podjednako uživa u radu s djecom, mladima i odraslima. U slobodno vrijeme voli boraviti u prirodi, družiti se i  putovati u različite krajeve.
Zaposlena je u socijalnom sektoru i veseli se što može doprinjeti  udruživanju socijalnih pedagoga.

Marija Tešija

Temeljem dvadesetogodišnjeg rada u sustavu socijalne skrbi, na poslovima odgajateljice, socijalne pedagoginje, realizirala sam niz socijalnih usluga te stekla značajno kako životno, tako i profesionalno iskustvo. Aktivni sam član Vijeća za prevenciju kriminaliteta grada Splita, kao i član Vijeća međuresorne suradnje u prevenciji nasilničkog ponašanja Splitsko -dalmatinske županije. Aktualno sam ravnateljica CZPUZ Split.

Rad s djecom i mladima za mene nije posao, već životni poziv.U današnjim bremenitim vremenima, biti socijalni pedagog , odgajatelj je iznimno izazovan poziv i odgovornost. Želim nastaviti i dalje hrabro i aktivno zastupati interese i dobrobit djece i mladih, s osobitim naglaskom na područje socijalne skrbi. To dugujem mladima u sustavu koji trebaju nekog svog, a tko će javno zagovarati kvalitetne i pravovremene intervencije na široj društvenoj razini, a kako bi se utjecalo na smanjivanje ulazaka velikog broja djece u institucije. Držim da svojim odgovornim i ozbiljnim odnosom prema vođenju CZPUZ Split, misiji i viziji koju realiziram u suradnji sa svim dionicima u sustavu socijalne skrbi i sustavu obrazovanja, imam kompetencije, iskustvo te jasnu i konkretnu ideju i rješenja za daljnje razvijanje i unapređenje, kao i povezanost, umreženost sustava u kojima socijalni pedagozi moraju biti nositelji društvenih promjena.